بهترین دکتر برداشتن خال با لیزر در اصفهان ، ۴ گزینه درمانی خوب

۴ گزینه درمانی خوب توسط بهترین دکتر برداشتن خال با لیزر در اصفهان در این مقاله شرح داده شده است . خال ها از سلول های پوستی تشکیل شده اند که برای پوست رنگدانه تولید می کنند. وقتی غلظت بالایی از این سلول ها در همان محل روی پوست وجود داشته باشد، خال در آن جا رشد می کند. این عارضه پوستی معمولاً به صورت یک لکه قهوه ای دایره ای شکل ظاهر می شود که روی پوست برجسته می شود.

چندین گزینه برای برداشتن خال در اصفهان وجود دارد. این گزینه ها باید توسط یک متخصص در کلینیک پوست و زیبایی انجام شوند. آن ها در درمان اختلالات پوستی تخصص دارند. برداشتن خال یک ضرورت محسوب نمی شود. این بدان معناست که ارائه‌دهنده بیمه درمانی شما هزینه انجام برداشتن خال را پوشش نمی‌دهد.

ساختار خال به چه صورت است؟

خال یک لکه کوچک قهوه ای یا سیاه روی پوست است که شباهت بسیاری با کک و مک دارد. اکثر مردم خال دارند و معمولا مشکلی با آن ندارند. معمولاً آنها گرد یا بیضی شکل با لبه صاف هستند. خال ها می توانند صاف یا برجسته باشند. گاهی اوقات این عارضه های پوستی دارای مو هستند که از آن ها رشد می کند. به طور معمول، افراد بین ۱۰ تا ۴۰ خال بی ضرر روی بدن خود دارند.

اگر خال شما کوچک است، می توانید آن را با لیزر بردارید. بهترین دکتر برداشتن خال اصفهان با استفاده از انرژی لیزر رنگدانه های داخل خال را حذف می کند . این روش، گزینه خوبی برای برداشتن خال های پوستی است زیرا؛ در این روش، خطر کمتری برای ایجاد جای زخم وجود دارد.

  ۴ گزینه درمانی خوب از بهترین دکتر برداشتن خال اصفهان 

۱-برداشتن خال توسط جراحی

 جراحی یکی از روش های درمان کلاسیک است که بهترین دکتر برداشتن خال اصفهان برای از بین بردن خال ها و برخی از عارضه­ های پوستی از آن استفاده می کند. پزشک در ابتدا توسط بی حس کننده موضعی ناحیه ای از پوست که خال روی آن وجود دارد را بی حس می کند . سپس از وسایل جراحی مخصوص برای حذف خال(mole remove) استفاده می کند. گاهی اوقات این خال‌ها به عمق زیر پوست فرو می‌روند و نیاز به برداشتن عمیق‌تر دارند. در این شرایط ممکن است پس از بهبودی پوست، جای زخم باقی بماند.

۲-روش انجماد 

اگر خال ها به عمق پوست فرو نرفته باشند و جزء خال های سرطانی محسوب نشوند، پزشک به شما استفاده از نیتروژن مایع برای یخ زدن آنها را توصیه می کند. این فرایند یک روش سرپایی است که می تواند به سرعت و بدون درد انجام شود.

۳- اصلاح

پزشک می تواند از چاقوی جراحی برای تراشیدن خال استفاده کند تا زمانی که تنها یک علامت صورتی روی پوست شما باقی بماند. دکتر خوب برای برداشتن خال در اصفهان، ابتدا یک بی حس کننده موضعی تزریق می کند که نه تنها از احساس درد جلوگیری می کند، بلکه باعث می شود خال به سمت بالا برود و برداشتن آن آسان تر شود . سپس با استفاده از برش های افقی متعدد، خال را با یک تیغ تیز قطع می کند.

۴- لیزر درمانی توسط دکتر متخصص برداشتن خال 

جدیدترین روش حذف خال شامل لیزر درمانی است. بهترین دکتر برداشتن خال اصفهان ، لیزر درمانی را برای خال های غیر سرطانی که خیلی ضخیم نیستند توصیه می کند . در این روش نیازی به ایجاد برش نمی باشد. و به سادگی از انفجارهای نور برای از بین بردن سلول های پوستی که خال را تشکیل می دهند استفاده می شود . اگر خال در یک مکان حساس مانند روی گوش یا صورت دارید، این تکنیک می تواند جایگزین خوبی برای جراحی باشد.

یک جلسه لیزر برای برداشتن خال باید حدود ۳۰ دقیقه طول بکشد. لیزر درمانی برای هر خال فقط ۵ دقیقه طول می کشد. همانطور که پیش تر اشاره کردیم؛ در طول این عمل، انفجارهای تابش نور به سمت خال هدایت می شود و سلول های پوستی که از آن تشکیل شده است را می شکنند. دقت لیزر به این معنی است که تنها خال برداشته می شود و ناحیه اطراف آن بدون تغییر و سالم باقی می ماند.

  زمان بهبودی از  دکتر برداشتن خال اصفهان 

بلافاصله پس از عمل، خال از بین می‌رود و تنها یک علامت قرمز کوچک در جایی که خال از قبل وجود داشته است باقی می‌ماند.

همچنین دکتر برداشتن خال به بیماران خود توصیه می کند تا زمانی که محل صاف شود ( معمولاً پس از ۱۰ تا ۱۴ روز) از آرایش روی ناحیه آسیب دیده خودداری نمایند .

دکتر خوب برای برداشتن خال صورت در اصفهان

قیمت برداشتن خال در اصفهان

برداشتن خال اصفهان

بهترین دکتر برای برداشتن خال در اصفهان

برداشتن خال سطحی صورت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.
×